„Pastrează-ti visele vii! Intelege ca pentru a realiza ceva trebuie sa ai credinta si incredere in tine, viziune, munca, determinare, si daruire. Aminteste-ti ca toate lucrurile sunt posibile pentru cei care cred !”

=Yolanda Gail Devers
tripla campioana olimpica

Responsabilitate Sociala – Pro Bono

Unele companii au inteles acest lucru si implicarea lor activa In diverse proiecte de utilitate sociala (CSR) sunt o dovada a unei noi abordari. Castigul de imagine ale acestor companii prin prezenta lor In viata comunitatilor la nivel obstesc, cultural, sportiv aduce un plus de valoare si Incredere pentru brandurile lor.

Consumatorii devin din ce In ce mai atasati de ideea de a participa, la diverse proiecte social in care companiile respective sunt implicate. Chiar daca in Romania urma pasilor facuti este aproape invizibila, premizele sunt imbucuratoare si reprezinta un semn de normalitate. Multe companii straine au transferat In Romania, odata cu capitalul lor si responsabilitatile sociale. Acestea se pot implica activ In viata comunitatilor in care Isi desfasoara activitatea. Exista exemple din ce in ce mai des urmate de unele companii romanesti.

Brandul Pro bono

Brandul a carui dezvoltare implica si o componenta activa de responsabilitate sociala corporativa. Acesta devine o norma unanim acceptata cu efecte pozitive evidente. Cei care Inteleg acest mod de a face afaceri vor supravietui vremurilor care vor veni. Ceilalti, al caror unic scop este profitul, vor deveni doar niste exemple negative pentru ceilalti competitori. “CSR este cheia dezvoltarii unei tari, economic, social, ecologic si politic.” Asta spune Martin Neureiter, presedintele Centrului pentru Civism Corporatist din Austria.

Poate suna putin exagerat, dar este foarte aproape de adevar. In Romania, de exemplu, sunt multe zone care se afla In schimbare continua din punct de vedere al mediului, al industriei, al serviciilor de sanatate si sociale, al educatiei. Sunt moduri In care poti aborda aceste schimbari: unul e ca fiecare sa Incerce sa castige cat mai mult, chiar si In detrimentul altor zone, ceea ce va duce la dezechilibru social; altul este ca autoritatile sa Incerce sa aduca zonele la acelasi nivel bazandu-se pe cele trei linii de actiune ale CSR – economica, sociala si de mediu – si sa atraga si partenerii sociali In acest proces. Atunci se poate atinge un echilibru echitabil.

Noi cei de la GraficaTa, intelegem rolul si locul acestui minunat concept. Si va invitam si pe dvs sa deveniti partener in proiectele sustinute de noi. Vom dona din fiecare comanda un procent 5% catre o organizatie al carei scop este sprijinirea copiilor autisti.
– Asociaţia Ajutaţi-ne să înţelegem lumea (A.S.I.L.)

Vom Executa cu titlu GRATUIT acele proiecte care vizeaza ONG-urile, Fundatiile, Asociatiile. De asemenea, si alte organizatii particulare implicate in sprijinirea copiilor, gradinitelor, scolile, liceelor vor putea lucra cu noi. Si sa nu uitam dealte institutii cu scop declarat nelucrativ, din domeniul invatamantului, sanatatii, culturii, sportului vor primi sprijinul nostru.